Full fart hela dagen!

kl 05:10 vaknade jag i morse å kunde absoulut icke somna om!
Det slutade med att jag gick upp.
Älskling pallrade iväg sig till jobbet vid 6.
Jag gick å hämtade täcket å kudden å lade mig i soffan :P där låg jag å Bumbi sida vid sida tills klockan blev halv 9 :)
Hon är så himla go! gu va jag kommer att sakna henne! DEt är nästa som att hon fattar! Hon följer mig hela tiden, hon gär där jag är ehla tiden, å just nu så ligger hon framför mig mellan tngentbordet och mig. Hon kommer att få så himla lyxigt, hehe 2 veckor hos sebbes föräldrar, dom kommer ju att mata henne med räkor å allt möjligt.
Hon kommer iaf vara mkt saknad!

Väskan är iaf packad nu, lite småplock kvar. Men det känns ju hela tiden som att man glömt något. Väskan är åxå tung som sten :S  Men 40 kilos last borde vi 2 ju klara.
Han kommer ju säkert ha några kilo till godo.

Det blev lite stressigt att hinna se kompisar åxå! Men nu tror jag jag har hunnit med de flesta. Jå å Flisan var ute å red igår, mkt trevlans, dock mkt broms men annars gick det bara bra. Hon kom till mig senare efter hon hade jobbat. Då vi gick å åt pizza. :P Mkt kul :)
Ska till Johanna snart, bara hon vaknar till liv någon gång :P sen när bubben kommer hem ska vi iväg med Bumbi. Så får vi säg hejdå till dem å min lilla bimbilurv ;(
Sen blir det bilen mot Labbsand.
kvällsamat å hejdå till dem med.
Sen är det bara att sitta å vänta, packa å sova om det går innan vi skall åka.
Vi tar bilden själva upp till Skavstad. Så vi åker nog ca halv 4.
Troligt att man kommer kunna sova innan dess   :P

Så klockan 09:10 imorgon så lämnar jag Sverige!
Ska bli så himla underbart gött, bara jag å älskling!



Nej nu ska jag trilska lite med Ipoden, måste ju faktiskt lägga in lite musik på den innan. iaf fler än 30 låtar!
Få se om jag skriver något mer innan jag drar, men annars så får ni ha det underbart!!
I be back in 2 Weeks!!!    ;D


Mors!!!!


Kommentarer
Johanna

don't gooooo! :)hihi! ni kommer få det jättebra :)

2008-07-11 @ 10:52:30
jessica

blääää! jag äääär avundsjuk... Kreta är det bästa stället jag varit på, så hoppas ni också kommer tycka det, ja tror inte ni kommer känna nått annat :)

men ha det uuunderbart, vi ses snart på work igen.. tiden går snabbare än du tror ;) hehe..

2008-07-11 @ 11:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0