Helg!

Nu igentligen ska jag ha semester! Men eftersom jag får så himla kass lön av denna månad så vill jag jobba så mkt som det bara går! Så tack vare det så hjlpte jag Tomas på jobbet å tog hans söndagstid!  Kl 14:00 till 21:15 får jag dra mig igenom. Det blir första dagen med jour för min del. Den dagen kommer garanterat att flyyyga förbi :P det är bra det! Hoppas det inte blir för mkt att göra. jag vill ju såklart att det ska bli så bra som möjligt.  Men det tåls att se!

I morgon är jag ledig! Vad jag ska göra då vet jag inte riktigt själv just nu. Vi får se vad dagen har att bjuda på helt enkelt :)

Helg.. det gillar jag!


Ha en super bra helg!


Mors!



Kommentarer
Johanna

skruttan=)

2008-07-07 @ 21:35:17
URL: http://johannanorgren1988.spaces.live.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0