Hemma i Labbsand

oj oj oj! Nu sitterjag å skriver på min dator  hemma i Labbsand. I väntan på Mamma å Staffan.
Här var det mkt länge sedan jag satt å skrev. Mkt roliga bilder finns det ju åxå :P

Skönt att det äntligen blev lite fint väder! Skönt åt oss!! Som sagt så är jag ju hemma, så jag har just ridit min lilla Nobla. Eftersom dte var så fruktans värt varmt ute så blev det en liten tripp ut i skogen, men när jag väl kom in i den skuggiga delan av skogen så vart ju vi fan attakerade av stora äckliga jätte mördar bromsar! Så med lite speed hemmåt så blev det en kortis på banan.
Kul var det iaf.
Jag kommer att sakna mina hästar så himla mkt. Varje gång jag varit hemmifrån så har det varit dem jag saknat mest!

I morgon blir det nog rida igen, om nu vädret tillåter! Då ska även Flisan med ut :D


Igår var jag med Moa :) Hur skoj som hellst. Vi satt bara å pratade, åt lite mat ala moas mamma. Sen drog jag med henne hen hit till stallet. Hon fick slava lite med å hjälpa mig å mocka :P Sen så följde jag med Moa å hennes mor till Lidl. Där det blev en storhandlnig! ojojojo!! För min del blev det bara chips :P Pringels 2 för 20 kr, mkt billigt :)
Sedan var det bestämmt att vi skulle ha filmkväll, men som istället blev en spelkväll!
När å fjärran blev spelet. Å jag å Johanna på lag, skojja inte om vi kom sist :P Men fan jag tyckte dte gick ganska bra ändå :P
Houng hade ju turen att få vara med Magnus. Å Moa å sebbe som kon näst sist :P
Men jag tyckte faktiskt ändå att det gick bra för mig å Johanna, med tanke på atta varken hon eller jag inte är så utbildad i geografi eller religion, eller samhällskunskap :p

Det som var mest kul av hela kvällen var:
jag läste frågan: svaret var iaf Tom Jones.
Magnus: humm.. ja men va fan.. jag vet ju vem det är!!
Houng: jaaaa ja med.. hummm
Magnus: jag har ju namnet på tungan
Houng: jaaa,, humm
Å mitt i allt:
Moa: hehe Sex bomb sex bomd hehe
Houng: aha Tom Jones!!

tack Moa!! 
Moa: ojjj ja men vaddåå??   ;P
Du är för go du!

Nej nu ska jag se om det var mamma som kom.
Ska nog snart dra mig hemmåt åxå, måste ju packa, å har en tvätt å hänga.
I morrn måste jag ner till stan å handla lite toffsar, å hårnålar.
Sen är jag fan klar!

Just det, vi fick pengarna igår åxå. hoppas att det blir bra, 6500 tar jag med mig å bubben 7000. :)

nej nu ska jag hoppla iväg.

Mors!


Kommentarer
Johanna

haha! det pinsamma är att jag både läst geografi, religion samt samhällskunskap ;P haha! =) men vi var bra för det! ;)

2008-07-10 @ 10:14:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0