Nedräkning!

Ingen motivation har jag haft å uppdatera bloggen ifall ni undrar...

Jobb jobb å åter jobb är det jag har sysslat med de närmsta dagarna!
Lördag; Var ju såklart jag på Björna, Fest hos Anna som var mkt kul! Tillomed Mickis fljde med ut :D
Söndag; sova, äta å sedag jobba 13:00 till 17:00.
Måndag; Började 07:00 till 16:00, en heldag med frukten på Willy´s. Himlans kul när det kommer 13 pall med en massa små plock. Optimist som jag är så körde jag på som en skållad galnin  med att fronta fram all rukt, helt plötsligt så ooops!!! Har jag haft rast?? Vad är klockan?? Ojjj jag slutarom mindre än 1 timme å jag har ju 1 timmes rast!
Great!
Tisdag; Frukten igen 08:00 till 15:00, gick himlans bra, var dock lite nere i morse med tankarna på hur dte skulle gå idag... Kom in i fruktkylen å fick se att Elin lämnat en lapp åt mig. Den lappen gjorde mig på himlans bra hummör :)
Tack Elin!!!
Dagen gick skit bra!!! Med ömma fötter å sprängande skallebank gick jag hem kl 15:00. En rutt till ICA för lite shopping. Äta och ett avsnitt av Scrubs hann jag se. Sedan var det dax å åka till jobbet igen!!! Jag lovade att ta ett av Flisans pass denna dag. Så nu var det dax att ta en 18:00 till 21:15 pass åxå!
Yeess!!! Men men vad gör man inte för sina vänner...
Blir iaf ledig på torsdag då Flisan ska ta min tid :)

Gud vad jag räknar ner dagarna till semestern! Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar!!! :D Men på Fredag kväll kl 21:30 då gåt jag på semester å då tänker jag inte sätta min fot på Willy´s på 3 veckor!!!! GÖTTTTTT

I morgon ska jag äntligen få lära mig Jouren.
Flisan å jag tänkte att vi skulle hitta på något skoj i morgon... 

Nej nu ska jag fortsätta laga mat. Sedan ska vi nog skicka in beställningen till Tulfly. Billigt blir dte fan inte!! Även om det är taxfree!!!! 12 spritflaskor har vi köpt. suck vio har nog säkerligen köpt för minst 3 000! Mamma å familj har ju beställt för 1900!!! Kul. 
Nej nu ska jag slita mig...

ha det!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0