Semester ;D

Yes!! Å skojja inte va skönt det är!
Första semestern!  ;P

I söndags så gick det bara bra med å ha jouren. Teija å LG hade ju frontat å gjort fint redan innan jag kom :) Mkt skönt. Så jag luffade mest runt å plockade å grejade. Träffade Moa å Flisan med. Funderar ändå på om jag har missat något! När vi var klara å färdiga att gå hem så stämplade vi ju ut 9 min över! Men men det lär ska märkas.

Satt å srev ett långt blogginlägg igår men brottom som jag har så missa jag å trycka på minimeringsrutan å tryckte istället på kryss, suck. Då orkade jag inte å skriva om.
Igår så fick jag mig lite sällskap till stallet. Emma (grannen) förjde med mig. Synd att hon fick följa med när det var som mest å göra! Eftersom det hade regnat hela dagen igår så frös alla min 3 hästar. Fick släpa in dem i stallet, fick även duscha Nordica. Täcke på, täcke av. Vatten inne, vatten ute. Mat där , mat här. Sen en massa hö. tack iaf för sällskapet :)
SEn åkte vi hem å åt.
Sen blev det en liten shopping tur till  Willy´s, mitt mål var ju vattenmelon! 3,50 kr kilot! Billigt!!!
Fick med mig en liten bit hem. Supergod!
Yummie.

Sen senare på kvällen tog jag å Emma oss en prommenix med Edvin sen blev det popcorn, melon å cola till en film.
Prat å skratt till kl 1 på natten. Sedan blev det gå hem en trappa ner å sova :)

Nu sitter jag å väntar på att Moa ála family ska komma å hämta mig. Ska vara med henne idag. Till stallet moste jag ju även... Suck!
Som sagt jag har ju en massa å mocka å grejja med idag. Får dra med Moa som offer :P Men hon är väl van!
Sen ikväll ska det ev. bli filmkväll med Johanna,Magnus, Moa, Houng Å min bubbe! Myyyss!

Så ärt.

Nu är det åter till livet...

tjiing


Kommentarer
Johanna

vi är bäst! ;D

2008-07-09 @ 06:30:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0