Besvikelse

Igår så åkte vi till Max. Fy fan! Visst det var extremt mkt folk å så men va fan... hamburgarna var helt ihoptryckte helt mosade! Det fanns nästan ingen derssin på! Plus att Sebbe fick ett blåndt ca 25 cm lång hårstrå i sin burgare!!!!! Fräscht!! Fy fan! Så det dröjer nog innan vi åker dig igen. Tacka vet jag örebros Max, där har jag varit super nöjd varje gång :)

Igår förjde jag med Linnea till David´s på ett pass Bodybalance! Det var skit kul :) Å faktiskt grymt jobbigt! Jag har ju alltid sagt att va fan pilates, hur kan det vara jobbigt!! eller yoga??? Det har jag alltid tagit för rena rama avslappningsteknik! Men va fan det var så satans jobbigt!! Jag svettades som en gris :P
Å det känn verkligen natt det var effektift! Jag har träningsvärk i hela kroppen! Hahah

Idag skulle jag börja jobba kl 5 igentligen men blev inringd kl 2 istället. Hopp det det var den ridningen!
Kul, jag som hade planerat så.
Redigår med mamma i 2 timmar! :D mkt kul!
Nej nu ska jag äta å glysa lite i taxfree katalogen som vi fick idag :D hihi  Yiiipppiiieeee


tjiiiiiing


Kommentarer
Nathalie

Max är alltid äckligt tycker jag :S usch, men igår var de faktiskt extremt, ingen dressing eller sallad knappt :S

2008-06-18 @ 16:05:44
URL: http://nathaliegustavsson.blogspot.com
......

Ge Max en chans till det var öppning när du var där och det var säkert nervöst för alla och alla skulle ha mat ! Klart att det kan bli fel !

2008-06-21 @ 21:06:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0