Löning!

Äntligen var det dax för löning då!
Det var tamefan på tiden :P

Det ska bli så skönt nu när semestern tar fart,l då är det bara lite mat å lite räkningar som skall betalas. Sen är det bara att växla in alla pengar inför Grekland. Sen blir det massa gott å mys i Grekland för hela slantarna å sedan när vi kommer hem så har vi fått lön :) Lagomt å bra! Jag hatar å behöva vänta på den.


Idag har jag varit på jobbet hela dagen, kl 11:00 stämplade jag in och klockan 18:00 var det dax å äntligen få gå hem.
Efter en halv seg/tråkig dag på jobbet känndes det faktiskt mkt skönt att få vara ledig nu i 2 dagar :D Wiiieee!!!
Så nu kan Krister få ringa om han vill för jag kan ändå inte jobba!!!
Ledig, ja tack!!!
Sen blir dte ju jobb hela helgen men vafan... det är de fasen värt! :P
Så nu på lördag jobbar jag7 dagar fram tills på fredag vecka 27. Sen äre semester!!!!!   :D  Lovely


Johanna och  Magnus har införskaffat sig ett Playstation 2 nu med singstar å allt :D Yeeyyy!!! As kul!
Då vet vi vart vi ska hålla till på helgerna/förfesta :P
:)

Nej nu ska jag kolla på tv å gosa med Bumbi. Sen blir det tomma sängen... Bubben jobbar natt. Piss..

Mors


Kommentarer
Elin

haha, jag har inte sagt till om badrumsskåpet än:P för de kan ju inte målarn fixa? så jag vet inte vem jag ska prata med..

2008-06-26 @ 12:44:28
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0