Måndag igen

Då var det ännu en måndag!
Veckorna bara rusar förbi!
Helt galet!

Denna vecka är iaf fullbokad med en massa jobb. 6 dagar av 7 jobbar jag å min enda lediga dag är tvättstugan inbokad, skiiiit!
Men that´s life!
Tur att Älskling hjälper mig denna gång.
Annars är det ganska mkt som hänt å gjorts sen sist jag skrev.
Jah gar varit på Johannas 20 års fest, vilket var mkt skoj :)
Johanna fick en masso skojsiga presenter av oss , bla. ljuslykta, ljus, ett mysigt te, Pilgrimörhängen, å lite annat :)
Hade nästan tänkt mig en nyttig nykter kväll men ångrade mig i sista sekunden. Å det gick faktiskt mkt bra :) Inga problems :P
Så det var skönt. E-type var iaf ingen besvikelse! Mkt bra uppträdande :)
Var nog nästan den endag gången i mitt liv jag har gått hem när statt stängt ;P
DEt har ju jämt blivigt hemgång vid ett tiden!
Men inte denna gång.


Söndagen blev det lite sova, å lite hemutflykt :P Bada med Moa å Patrik. Fiska med Älskling å Ivan å sen film/tjockiskväll med Johanna å Magnus :D


Idag har jag jobbat eftrmiddag (17:00 - 21:15 )
och inna jobbet åkte jag å Johanna å Magnus hem till Labbsand för ett hopp om att det skulle vara midre blåsigt så att man kan sola, men icke! Magnus masade ändå sig ner å badade!! Crazy!!
Efter lite gullande med hästarna så åkte vi till coop, hadlade lite så som jordgubbar!!! :D
Spelade lite game of life, åt jorgubbar å kesella/grädde hur gott som hellst! Efter det blev det jobb skiten!


I morgon blir det jobb kl 18.00. Innan dess ska jag till stallet å motionera bumsan. Kanske lite lek me Johanna?! Det märks!
Men nu är det fasen sängen som gäller!


Måste bara kommentera: Vilken skit blogg har blivigt! Funderar fasen på  byta till blogspot.com istället!  haha vilket ilandsproblem ;P hehe

Tjooheej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0