Mat å sims

Mos å kötbullar är vad jag hade tänkt att trycka ner i magen idag :-)
Min andra lediga dag :D
helt underbart att få vara ledig! Jobb på onsdag bara sen ledig igen till lördag!
Å då är dte ju fest :P

Iaf... Midsomma, ah vad ska man säga.. som sagt inte min favvodag, med det blev ett litet besök till Jocke i granbesgsdal, där Kristin och CO höll till. Sdan blev det bilen hem softa å mysa bara älsklingen å jag! Sängen till kl 23:00.
Jobba dagen efter. Midsommardagen skulle ju vankas fest för min del, men alla som var inbjudna var antigen för bakis eller ej hemma. Så det blev lite ensam fest mellan mig, Johanna Å Magnus. Markus kom lite senare :)
Kul ändå"!!

Idag har jag suttit å spelat Sims hela dagen!! Det är så himla kul när man nbörja å spela, jag kan ha helt mani i flera dagar :D Men desan dröjer det ett bra tag tills jag spelar igen. Så vi får väl se hur länge det varar! Är ju iaf passande eftersom det är så skeeetet vädet!

Skjutsade iaf bejby till jobbet, Tog med mig Bumbi, Åkte hem till landet å gick lite med min katt. Sköt för henne å slippa vara instängd i denna lilla hååla :P
Vi fick för i övrigt en dammsugare av sebbes föräldrar :) Vår andra är så satans dårlig så de tyckte vi förtjänade en ny :D Tackar tackar!

Nej nu vill jag spela lite sims :D hihi


Kommentarer
Elin

Sims-nöööööööörd!!! ;)

2008-06-23 @ 18:22:00
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0