Otroligt

Hahah 2 inlägg på 1 dag!!  :P
Hehe...
Sitter å väntar på att bubben ska gå upp någon gång!!!
Har har ju jobbat natt så det är väll en stund kvar. Vid 2 skulle han till jobbet en sväng å tjäna ihop lite komp. Sen efter  det ska vi ev. åka till Örebra :D
Jag har längtat hela veckan!!!! Det ska bli så kul. Jag hörde åxå att det var rea på Gina tricot!!!!  Wiie!
Det blir lite IKEA shopping, bla. en taltik + 2 krukor som Bumbi tagit sönder. SEn blir det lite tröjjor å linnen.
Var nere till Ticnet förut å köpte förköp till Björn Rosentröm! Längtar! Nu ska jag äntligen få se honom på statt! Dum som jag var så så gick jag ju inte förra året,! Whyy, jo lilla duktiga jag skulle ju jobba... men vafan! Och??? Hehe ska jobba nu på söndag med, men det gör inget... jag börjar ju 4! Lugna gatan.
Iövrigt så åker mor ock syster till high chapparal i helgen så då har jag hästarna hela helgen. Tur att min bubbe är körduglig på söndag så han kan skjutsa hem mig till mina lurvar.

Sitter nu med världens bästa hårinpackning i håret!!
Köp den, den är väl värld alla pengar!




Hoppas mitt hår bleks mkt nu i Grekland... Skulle vara skönt å få en lite ljusare toning. Jag vill ju inte bleka å hålla på. Det går ju som sagt av ;*(

Yeess!!! NU vakna bubben!!!   Wiieee


Mors!


Kommentarer
Johanna

köpte du hårinpackningen hos en frisör?:)

2008-06-26 @ 14:01:12
URL: http://johannanorgren1988.spaces.live.com/
Murra

Vart köpte du den då? :) Är den för färgat hår eller liknande? :)

2008-06-26 @ 19:35:31
URL: http://murra.blogg.se/
jessica

vi ses på BJÖRNAN!!! ;)

2008-06-26 @ 23:06:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0