Studenten...

Sjung om studentens lyckliga dar...
Suck!
Nu tar alla 89:or studenten. För 1 år sen var det jag som vaknade upp på morgonen å kännde WOW!!!! ÄNTLIGEN! Det var absolut den lyckligaste dagen i mitt liv!
Allt va så kul. Jag skulle lätt kunna betala bara för att få vara med om den dagen. :)
Men som sagt nu är det deras tur. Idag jobar jag iaf fall så jag slipper å titta å vara svartis :P
Synd att jag jobbar ändå eftersom jag skulle gärna vilja gå ner å gratta Jessica :)
Grattis gumman!

Har inte bloggat på ett tag, det ha varit så himla fint väder så datorn har faktiskt inte ens varit på på 4-5 dagar! Otroligt!
Var nere på stan en sväng igår, fixade det sista till Johannas fördelsedag, både klädväg å present.
Fick även med mig hem en fin välkommenskylt till ytterdörren :P med en söt liten kisse miss på! :P DEn blev det även 2 klänningar! Å ett linne.Jag gick till en frisör å köpte hår vax till bubben, å så köpte jag silkesdroppar til mitt hår :) tyckte jag kunde unna mig det!
Nu ska jag platta håret å göra mig i ordnig lite, sen blir det jobb för hela slanten, jag å Flisan (ovanligt, vi jibbar aldrig ihop)  ända till stägning!

I morgon blir det jobb stägnig igen :S Å på Lördag blir det party :D Johanna fyller 20 :D Även statt å E-type :) hihi
fun!

KOlla så här var min studen!

                         
 
                      


                        


                       :D


Kommentarer
jessica

taaaack, söt du är :)

det VAR den bäääästa dagen i mitt liv.. men nu är det över ;D haha. helt sjukt att inte behöva gå till bregårdsskolan nått mer!

2008-06-06 @ 14:57:30
jessica

taaaack, söt du är :)

det VAR den bäääästa dagen i mitt liv.. men nu är det över ;D haha. helt sjukt att inte behöva gå till bregårdsskolan nått mer!

2008-06-06 @ 14:57:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0