suck

Jävlel va trött ja blir när de gör om här hela tiden!!!
Hittar inte mina kontakter nu så det blir inge bloggläsande för min del.
Piss

Igår gick dagen så satans fort :) Helt plötsligt så var klockan 8 å då var det dax å snart gå hem för vår del! Det är så gött när det är såndana dagar! Med sånna tack!
Annars idag, så ska jag iväg å jobba ikväll, har stägning själv, det är ju jäkla fränt!
Gött iaf å få vara ledig i helgen!!! :D

Kom just in från en liten prommenad men Bumbi :P
Sitter å väntar på att älsklingen ska komma hem från sin träning så vi kan åka hem till mig! Jag ska göra stallet å lite annat. Vi tänkte lägga oss i solen tills jag ska hem å jobba :D Gott!
Det finns nästan inget bättre än att få sola å bara ligga å gotta sig!

Väntar fortfarande på att skavsåret ska läka på Nobla så att jag kan få börja å rida igen. 1 vecka till så är det nog klart!
Nej nu ska jag klippa klorna på Bumbi.
Sen blir det disken!

Tjiing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0