Tisdag...

Idag har det varit en sådan där dag man bara gått runt som en sombie å inte fått något gjort! Usch de dagarna kunde man ju lika gärna jobbat ju!
Men iaf så blev det en tripp hem till stallet. Bumbi fick hålla mig sällis.
Blev lite prat med mamma, å lite gos med hästarna.
Efter det blev det en tripp ned till Apoteket för att handla hostmedicin till Bubben...
Å sist ICA.

Jag, Johanna å Magnus åkte till nöjes å hyrde en Irene Huss film. Lite popcorn, milkshake å godis till den så var kvällen räddad ju :)
Tackar tackar!!

Efter det har dagen bara flytigt på...
Har suttigt å tittat på ny mobil. Men jag hittar ingen som jag tycker passar bra!
Fasen, den jag har nu har ju så bra kamera, (carl ziess optik, 3,2 mpxl) Då vill jag ju inte byta ner mig till mindre pixlar.
Jag har ju en Ipod, så varför ödsla en massa minne å tynga ner mobilen med en massa musik! Å den funktionen finns ju i alla telefoner :S
Suck... Va bra dte skulle vara om man fick designa en egen!
Jag vill inte ha en SonyEricsson, Inte LG heller.
Inte Nokia heller eftersom min idag är så seg. Det finns ju så himla många funktioner på den, andväder ju inte ens hälften! Inte kostigt att den är seeeeg! Men iaf, ingen Nokia tack.
Då är det min för alltid favorit kvar Samsung!
Men Älsklingen har en ny sådan å den har så¨fruktansvärt dålig batteritid! Uselt! Min mobil som är över 1 1/2 år gammal behöver jag bara ladda 1 gång i veckan, plus att då ringer jag ju ganska mkt, plus SMS. Han behöver garanterat ladda sin var 3:e - 4:e dag, å då lyssnar han inte på musik!
DEnna??

Så suck, hur ska man göra???
Så är det nån som har ett tips så säg till vettja :)

Nepp nu ska jag gå å lägga mig tror jag. Ska ju upp å jobba i morgon. Skulle igentligen börja kl 2 men Krister ringde idag å meddelade att jag börjar 11 istället. Så så är det....
Hoppas nu att jag får vara ledig torsdag och fredag!

Får ju inte glömma å heller köpa förköp tills på lördag :D
Wiieee

Tjoooosssi


Kommentarer
Elin

ååå vad jobbigt.. jag måste också köpa förköp.. måste bara ta mig ork till de :) skulle fixat de idag men latmasken i mig höll mig hemma.. :P

2008-06-25 @ 00:23:07
URL: http://pumanan.blogg.se/
Nathalie

Jag måste oxå ladda min samsung hela tiden, men då har jag iofs haft den ett bra tag också. I början var det inte alls lika ofta, men de är värt att ladda jämt för samsung är de bästa :)

2008-06-25 @ 12:09:07
URL: http://nathaliegustavsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0