Tomt?!

Hehe, va kass jag har varit på å skriva! Jag har haft så mkt annat å göra så¨tiden har verkligen inte funnits till!
Men nu tänkte jag dokumentera lite iaf :D 
Det mesta jag har gjort den här senaste vackan har varit; Jobba, Stallet, å film/spelkvällar med Johanna å Magnus :)
Att få ha kolional förra veckan var ju verkligen en höjdare :) Riktigt skönt!
Att få komma bort ifrån kassorna ett tag. 
Annars sitter jag mest å längtar till min lön som aldrig vill komma :P
Å skatten har inte kommit heller för den delen...
Var till Vetrinären igår med Bumbi. Andra vaccination. Stackare!! Hon skrek som en stucken gris :S
Men nu är det iaf fall klart så nu behöver hon inte dit på 1 år!
Igår var jag ledig, så min dag bestod av en riktig skön sovmorgon, sedan blev det vetrinären. Åkte sedan hem till stallet å fixa å grejade lite där. Hjälpte syster å lägga in bilder ifrån hennes mobil till datorn. Tvätta bilden iväntan på att mamma skulle komma hem med vår kina mat vi skulle äta :)  Mkt gott!
TOg med mid dammsugaren hem till lägenheten, vår är så jäkla dålig!!! Kan ju vara skönt å få städa helt rent ett tag!
Skjutsade sedan julia till hennes kompis. Å åkte sedan hem å började städa. Storstäd för hela slanten!! Bubben dammade alla hyllor å tv osv. jag dammsög å torkade golven. u är dte skinande rent :D

NU ringde just Krister å frågade om jag kunde byta bort en kassa tid på tisdag vecka 27 till att ha frukt istället!!?? SJÄLKLART! Fick även ta frukten den måndagen. Det ska bli kul.
Vecka 27 är veckan innan min semester. Helt fulla av tider :P
Skönt det!
Längtar ortoligt nu iaf till Grekland. Det är ju så snart! bara drygt 3 veckor kvar :D

Nepp nu ska jag börja å göra iordning mig, ska iväg hem till mamsen å gumpa lite pålle, sedan ska det bli MAX med Johanna å Magnus å bejb, å sen ikväll ska jag leka med Linnea, som jag inte sett på år å dar :P Fullspäckad dag!

Ska dock iaf ha stålhätta skor idag, jag blev ju trampad av Nobla i förrgår på foten i ballerinaskor :S Gick iaf otroligt bra! Bara lite svullen ock lite blå annars ingen fara :) Så kan det gå!

Heeeyyyy


Kommentarer
jessica

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, men jag älskar också att komma ifrån kassorna!!! underbart med golvet :D:D

2008-06-17 @ 21:20:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0