Avundsjuk

Fy fasen va avundsjuk jag blir!!!! Jag vill åxå åka till thailand! Jag vill åxå ta dykarcertifikat, jagt vill åxå simma bland fiskar! fy...
Jag TÄNKER iaf uppfylla dom målen vare sig älsklingen vill eller inte! hehe

Saknar som allihop! Jag bombar en massa mail till Moa å jag blir inte alls svartis när jag läser svaren :P
Jag längtar tills jag kan få resa åxå, Kanske näst år??  :D

Det jag ser ifram mot just nu iaf är Kristins 20 år kalas. Sen är det väl lönen då, sen är det väl dax för oss att åka upp till Johanna å magnus i stholm, blir väl lite shopping å mys där. sen är det god tid att mickis ska klämma ut sin barn :)  ska bli spännade att se va det blir för någon söting :), Sen är det evig längtan, kanske kan klämma in någon fest i mellan, sen kommer kissen :D
Fy va tiden går sakta.

Måset dock bestämma tid för min semester innan den 30 mars!! inte en aning hur jag ska välja!?? 3 veckor? suck det blir ju i juli iaf, eller ska man ta skit sent typ september?
Jag känner mig en aning förvirrad, men men det återstår ju att se.
Nu ska jag göra mig i ording å knata ner till jobbet, Kör stägning ikväll så så kul jag ha.

ha det!

tjiing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0