Födelsedagsbarn /sova

Ojjj ojj oj, hinner verkligen inte skriva här varjue dag.! Mitt liv inehåller inte så mycket händelser ;P
Men nu har jag lite å berätta.
Fredagen bestod bara av massa jobb, efterjobbet var dåde jag å bubben helt utslagna men vi tvingade ändå oss igenom en Beck film. Vi sa det att fasen det känns som vi är pensionärer! Vi äter o sover å inte så mkt mer.
Lördagen började jag att jobba kl 10:00 så det blev en kort mysmorgon för mig å bubben, Tog mig en prommenad till jobbet i det underbara vädret! kl 17:00 kom bubben å hämtade mig, en snabb bilfärd hem till stallet å till föräldrarna blev det bland annat  för att hämta singstar :)
Fort till sibylla för lite mat, sen kom Johanna å Magnus ( Magnus fyllde 22 år :)) . Fort in å duscha sen föna/platta hår! Smink å välja kläder allt det på rekord tid! Sara å Jocke anlände vig halv 8 tiden.  En till kompis till Magnus som hette johan kom lite senare. 
Magnus öppnade våra paket som jag  sebbe köpt till honom (skämt) inget seriöst iaf, hehe men jag hoppas att det provas iaf ;)
Vi bestämmde oss alla för att spela sing star, men smarta jag hade ju förståg glömt själva "spelet" fan!!! Vi ringde runt till halva stan för att få tag på det, å eftersom alla vi hade druckigt kunde vi inte åka hem å hämta det. Men turen var verkligen med oss!!! SPELET SATT III!!!! :D så hela kvällen/natten körde vi sing star, å jag kan ju lätt säga att tjejerna var mkt bättre :D även om alkoholen förstörde lite för sara ;)
Skjuts fick vi ner till statt, som var en besvikelse som alltid. Bara en massa 14-isar... suck.

Dagen efter var lika bra som vanligt, jag är så sällan bakis. Jag började jobba kl 4 så det blev en av bara slappande å lite städande. Svärmor å svärfar var här en stund å hjälpte oss med några "underlådor".
Jobbet lika trist som alltid!
När jag kom hem var sebbes kompis arkus här å dom nörda så det blev halva wallander å sen sängen.
Dock är jag ju ledig idag men kl 07:00 ringde klockan å det var dax att åka ut till stallet. 11 hästar som ska täckas å släpas ut till alla hagar är inte så motiverande. men men det är ju ett måste. Eftersomjag hjälpte Flisan idag så tar hon åt mig i morgon det är ju i allafll jätte skönt :)
I morgon är det jobb hela dagen så då antar jag att jag är heldöd, så det blir säkert inget inlägg i morgon.
ni ska jag spela lite sims tror jag :P hehe


ses    :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0