Fredag :D

Äntligen är det snart helg!! I morgon å på söndag är jag ledig. Gud va skönt! Inte för att jag ska hitta på någon vettigt men ändå :P
Idag för ett år sen fick jag körkort :) Å i dag fyller Mickis år!  Grattis på dig!
Älskling har nu åkt till jobbet å jag sitter kvar här själv å väntar på att jag själv ska åka å jobba. Stägning med My ikväll.
I morgon ska vi foga kaklet, å sen sitter vi fortfarande å funderar på tapeter :S Inte så lätt när jag å bubben har mkt skilda meningar! men vi har iaf fall ett alternativ. 
 Sen ska vi eventuellt åka å kolla på en liten kisse :D Jag längtar! Inte så kul kanske å kolla på den nu å vetat att vi inte ska ha en på en  månad iaf. Jag kommer ju vilja ha en NU! :P hehe

nu ska jag dammsuga lite å diska lite sen ska jag fixa något å äta, å sen är det väl bara  att knata ner till jobbet!
Hoppas bubben kan smita ifrån Ivan en sväng ikväll så jag kan få skjuts hem ikv'll ;) det är fasen läskigt att gå hem själv :/

Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0