Ikea

Idag har jag å älsklingen varit i Örebro.
Ikea å marieberg blev det.
På Ikea vart det en massa köks grejjer, bland annat lite gångjärn å nån kniv å så :) Alltid bra att ha!
Lite handdukar å ljus å en fin blomma :) Måste dock in å köpa en till eftersom den andra var tydligen mkt minder :S
Att pengarna sticker iväg så mkt på Ikea är fasen skrämmande :S
Efter att knallat runt på Ikea i 2 timmar så åkte jag älsklingen till Marieberg. Där unnade sig bubben  sig med med ett par nya skor :) Fina!
Jag hittade dock INGET! INte änns på gina tricot! Då är det fasen dårligt. Eftersom jag var mkt besviken så gick jag å bubben å tog oss en glass. Jag var så laddad att det skulle finnas massor som var fint eftersom det alltid gör det där ju! iaf någon tröjja eller linner men icke. Suck så vad ska jag nu då ha på mig i helgen? Jag tror allt att det ska bli en runda på stan här i stan innan lördag. suck.
En kissebajs låda köpte vi, å en transportbur. Längtar...

När vi nästan kommit fram till Karlskoga så ringde mamma å ville vi skulle hämta Julia hos en kompis vilket vi gjorde. Sen bärde det av hem till morder :) Där hon bjöd på en massa vofflor :) Muuums.
Nu är bubben å jobbar så nu sitter jag här å tråkar. Är faktiskt ganska trött så det blir nog en tidig nattning för min del. Jobbar i morgon, men börjar 5 så det blir ju allt sovmorgon :)
Annars är det inte mkt som hänt.
I morgon ska jag till stallet, å sen blir det väl kanske gymmet å efterdet kanske det blir stan en sväng. Annars måste jag ta det på lördag å då ska det ju storstädas här å sen har jag även stallet å sen är det ju big party så då vet jag ju inte hur det ska hinnas med :P men men det löser sig!
Nu ska jag gå å grejjsa lite...

hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0