Kanintesova!!!

Älsklingen har gått å lagt sig för länge sen.. Jag sitter ännu kvar här. Efter 3 avsnitt av House å lite msn så är jag inte trötter än!?
Eftersom jag är ledig i morgon så behöver jag ju inte få panik iaf.
Vi har (eller bubben) har äntligen valt tapet, dock är vi oense om bård. Han vill ha men icke jag!
det ska iaf inköpas i morgon alltihop så vi kan nog börja greja till helgen :)
I hope so!

Nu ska jag gå å borsta tänderna å sen ska jag lägga mig  å plöjja igenom en bit till i min bok "äcklig"
En skit bra bok, en självbiografi om en tjej som växt upp i ett helvete. Liknande boken "om en pojke".
 En bok som berör kan man ju säga.

image10


God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0