Lång lång torsdag...

Jahopp, denna dag trodde jag aldrig skulle ha något slut! Knatade iväg till jobbet i morse kl 10:00 med stans skoskav, tänkte att "fasen va skönt att jag ska sitta hela dagen iaf" jo men visst, direkt när jag kom inanför dörren så kom min chef å sa "- Emelie du ska köra frys idag!" Ja men va kul! Det innebär 8 timmar all stå och gå!
Men jag klarade det iaf!
Efter jobbet drog jag å Flisan på stan. I hoppet om att hitta något snyggt att ha på sig på lördag men icke!
Fyndade bara några underkläder.
Så vi får se vad jag ska ha på mig... Suck.

Nu ska jag lägga mig i soffan å kolla på tv, jag tänker inte röra mig 1 meter! ONT I FÖTTERNA!

Sebastian berättade en läskig grej när jag kom hem att tanten längst ner i lägenheten hade dött! Hon hade tydligen ramlat å sedan dött på lassarettet. Känns så konstigt, Jag som tyckte hon var så jobbig å dum som stod å glodde hela dagerna i sitt fönster när man kom hem... Men men så är det, livet är orättvist! R.I.P iaf till dig.

Nu blir det soffan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0