Lördag :D

Nu är det äntligen min efterlängtade helg! LEEEDIIG!

Igår körde ett 9 timmarspass + en massa fjanteribråk på jobbet, såå himla fjantigt!
Kom hem jag å bubben satte oss framför en film å vi somnade båda två på ca, 20 min :P

Idag mår min älskling ige bra :S hoppas han inte blir sjuk! Han har ont i halsen å känner sig hängig. Fy hoppas det bara är tillfälligt!
Han ska iaf om han mår bättre på läg fest ikväll, å Johanna å jag ska kanske leka.
Nu snart hade  jag tänkt mig att åka ner på stan en sväng kolla om det finns lite kläder å köpa :)
Sen ska jag hem till pållarna! Men nu ska jag nog gå ut å göra frukost, Eftersom bubben fortfarande sover så får han väl äta sen då :P Lika bra han får sova ut.
Nu blir det frulle!

Mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0