Påsk

Japp nu är det dax för en liten uppdatering :)
Har haft massor att göra, men inget jag vill dela med  mig här.
Påsken blev bra iaf, nästan likadan som förra året. Äta äta äta, dela ut påskägg, villket i år jag fick lite smått å gott. mormor hade gjort iordning en massa gott. På kvällen så hade jag insläpp i stallet så Sebbe åkte hem till sina föräldrar å jag stannade hemma å kollade på film med min familj :P
Sönadgen var det jobb för min del.
Eftersom Flisan å hennes man var till Arvika för att hälsa på flisans släkt så var jag å Sebbe kissbarns vakt.
Så det roade vi oss åxå med :)
Annars har vi inte gjort mkt.
Tapetseras har det gjorts, 1 vägg kvar :) Så på lördag blir det stor städning!!! :D ÄNTLIGEN.
Antar att det kan bli städdag på söndagen mitt i bakfyllen åxå :P  Kristin fyller ju 20 :)
I morgon är jag ledig å då ska iaf jag å Sebbe till Örebro å shoppa massa på Ikea å marieberg :P
skoj skoj.
Pratade med Moa idag å igår :) dom hade det alldeles underbart! :D Fick se bilder! guuuud va gyyyyyttt!


Nu ska jag moffa ner mig i soffan undertäcket å kollapå wallander.
Ostbågar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0