Södagen

japp nu var helgen snart slut... Men en kanon helg har det absolut vartit! Väl värt det!
Jag förklarade inte så bra i mitt förra inlägg så jag gör det nu.
I fredags när jag kom hem efter jobbet, (21:30) så är man ju inte så motiverad att hitta på något men det ahde redan älsklingen täkt på! Vi lagade mat ihop, jättmysigt sen smög han ivag till sovrummet å grejjade med något ?? Sen ropade han på mig å när jag kom in var hela rummet fyllt med en massa ljus å han hade satt på lugn klassisk musik åxå. En helkropps massage fick jag! Väl behövligt! Helt underbart... Vi låg å pratadeom en massa saker, om allt kan man säga! Jag älsklar dig så himla mycket Sebastian! Du betyder allt .

lördagen som vi riktigt läge hehe, gubben brukar alltid få dåligt samvete vid 10 halv 11 å då brukar han gå upp, men denna gång sov vi   faktiskt båda till halv 12! en super god frukost unnade vi oss å sedan ringde jag till hon som hade kissarna som vi eller (jag) ville kolla på. Vi fick komma när vi ville så otålig som jag är började jag tjata på gubben å vi åkte iväg :D kissarna vi var intresserade av enligt örebroskatthems sida trodde jag var ca 3 månader gammla, men så kom hon bärades på 2 små kissar som nyss blivigt 1 månad!! Jag höll på att dö!
iaf så gosade vi å pratade med henne, å när vi åkte började vi diskutera.
frammåt kvällen bestämmde vi oss!!
VI SKA HA HENNE :)
Så det blev till att ringa henne igen å tinga henne å sen ringa till kontakt personen för örebrokatthem. de vart mycket glada och vi pratde länge. den 10 Maj  kommer vi att hämta vår lilla tös. :)

kvällen då spenderade jag framför melodifestivalen, Sebbe var med Markus så de var inte så talbara. När den äntligen var slut tittade jag på några avsintt av House.
sen blev det sängen :)

Nu i morse väckte älsklingen mig vid 10:00 å vi låg å gosade en stund, nu är han till nobell å ska spela en match(fotboll)  mot flyktinförläggningen eller vad laget heter har jag inte en aning om iaf :P
När ha kommer hem vet jag inte cad vi ska hitta på men titta på tapetar ska vi göra iaf, måste bestämma oss inna påsk! Vi har så många fana att välja på. Kaklet är iaf klart nu! skönt!  nu ska jag äta frukost, kolla på lite house å sen ska jag väl ta mig en prommenad, kaske upp till Nobell å se hur det går för honom ;) hihi

I morgon är det jobb som gäller inte en aning om villken tid men till stägning är det iaf. så är det :)

Hej svejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0