Softis

Äntlihe är det dax för sovmorgon i morgon!!! :D
Gud vad jag har längtat!

Annars hr vi fått veta lite om semesterar på jobbet, jag ska vicka för Lilja, villket då innbär blocka massa fryst å inte sitta kassa. Beställa hem varor å sköta jouren. Det ska bli mycket kul att få göra något annat ett tag! Plus att det blir en massa mer timmar varje vecka än vad jag brukarfå :)
men det är ju iofs behövligt nu när jag å bubben ska bestämma utlandsresa:)

Jag sitter å kolla för fulla muggar på en massa katthem för att hitta vår kisse :) Jag längtar varje dag!
ett litet barn, kisse barn :D

Vi var å hämtade tapet kartor idag iaf, så ett steg till närmare köket.

Nu åter, til tittandet av sjukhuset, sen städprogrammet å sen Tpo model :D sen kommer älsklingen hem å då blir det super mys!
Han är saknad!

mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0