Solen

Japp idag klockan 09:00 vaknade Emelie! Jätte vaken å pigg var jag! Jag gick upp och gjorde mannagrynsgröt å så satt jag å mumsa framför tv, sen gick jag ut och gick en långis utt mot Karlberg å vidare, till min förvåning så kom den en stor Shäfer framrusande mot mig så jag klappade på sen å den var jätte nyfiken :P Sen ploppa jag ut ipoden ur mina öron då jag hörde ett rop från skogen om å om igen, jag tog vivven i halsbadet å traskade mot ropen, där fann jag en jätte oroligt å hes ägare! Hennes lilla vovve hade varit lös en stund i skogen då hon fått syn på en lite kisse som hon jagade iväg sen försvann hon berättade ägaren. Inte så smart kanske å ha vovven lös mitt i stan. Tur att det var jag som kom å inte någon hundrädd pansionär! :P
Det påminner mig om hur mycket jag saknar min hund!

Sen efter min prommenad åt jag lunch, å sedan åkte jag hem. Hemma tog jag mig en tur i skogen med Nobla i det underbara vädret! Mkt kul :) Ska försöka rida en massa nästa vecka då jag år ledig en massa :)

Sen när jag kom hem gade Älsklingen vaknat till liv så då hade han gjort mat. Sen fick jag skjuts till jobbet eftersom han ändå skulle åka å handla.
Å nu sitter jag här :P
I ugnen står nu iaf fall en banan kaka, å en lax paj :D Mums!!

Nu ska jag sätta mig å kolla på Top Model som bubben spelat in åt mig :)

Hej!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0