Tisdagen

Eftersom jag inta haft tiden eller lusten att skriva i helgen så gör jag det nu.
Jag var ju som sagt ledig i helgen så det blev bara massa softa å mys.
Fredagen slutade ju jag sent så då blev det ju bara en kostmyskväll å sen sängen, Lördagen var jag i stallet, å sen på kvällen kom Johanna hit. Vi pratade massor å åt en massa gott :P Riktigt kul å prata massa gamla minnen :) Det måste verkligen göras om gumman!
Även en del kakel hann vi sätta upp :)
Hela söndagen var jag i stallet, red Nobla å städade riktigt fint :) Jasg hade även kvälls jouren så jag kom hem ganska sent så det blev bara lite tv å sen sägen. Å eftersom älsklingen var sjuk å inte behövde åka å jobba natt så fick jag sällskap :P hihi.

Igår var jag faktiskt ledig, 40 mins pass på gymmet blev det, sen en runda på stan och till affären.
Jag köpte ett 3 månaders pass på  Badhuset. Så nu tänkte jag komma igång :P Inte alltid så motiverad men va ffs det är väl inte alla heller ibland :?

Nu så har jag precis kommit hem från Flisan, var där å hälsade på, vi åt lite mat å kolla lite på tv å partade massor :) kul kul, Hjälpte henne å Jocke att sätt ihop deras ny fina soffa som de köp :)   Måste verklige hitta på något mer här snart!
Tog mig en jogging runda runt barkbanan vid Nobel :P Känner mig duktig som masade iväg mig själv iaf :P
Nu ska jag slå mig ner framför CSI å sen blir det tomma sägen, bubben är å jobbar natt!
I morrn blir det Stall + jobb.

Morsning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0