Fredag?? eller?

Är det verkligen fredag idag?
Jag är så himla vilsen på dagar!
Eftersom jag var ledig igår så känns det som det är torsdag, men folk påminnder mig hela dagen om att det är fredag! hehe sköönt :) då är det ju helg!
Jobb för hela slanten blir det ju för mig men ändå! En helg är alltid helg!
Jobbade idag 10:00 till 18:00, knalla runt på golvet å plocka upp varor, Jag å Elin kännde oss lite extra duktiga då vi plocka bort en massa skräp å annat äckel.
Jag faick iaf höra att vi gjort ett mkt bra arbete idag :) Det är alltid skönt å få höra :)
Typiska med den här dagen är att jag inte ser min man ett endaste dugg på hela dagen!
När jag gick till jobbet låg han såklart å sov, när jag kom hem var han å kolla på fotboll å sen ska han till jobbet å jobba natt! Hela kvällen är jag själv inklusive natten då. Jag ska iaf roa mig hos Elin ikväll. Ska se hur hon bor, nu när hon har flytta till kga :)
Ska bli skojj :P

Nu ska man väl slänga i sig lite mat, såhär efter jobbet, sen blir det diska å städa. Sen ska jag gå till Elin.

Wiiiiieeee 4 dagar kvar :D


:D


Kommentarer
Elin

Jaapp, vi jobbade på bra :D
Trevligt att du kom förbi på kvällen sen tyckte jag.. även fast jag va trött o kanske inte fullt social... :P

2008-05-04 @ 16:20:58
URL: http://pumanan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0