Lördag natt

Nu är det allt natten, men här sitter jag :P
Min älskling har däckat i sängen efter en helkväll med Tacos, spel å Eurovision men Flisan å Jocke!! :D
Kul kul, tyckte dock att det sög så jävla mkt att vi kom på så dårlig placering!!! Så dårligt var det faktiskt inte!  Bättre var hon ju i alla fall än dom dära hotten tottarna som sprang omkring å lekte pirater! Hur kunde de vara bättre??
Så är det. Undra vad sverige ska ställa upp med nästa år??  Thomas Dileva??

Det blev jobb för min del iaf  idag... Skulle igentligen vara ledig men Willy´s behövde lite backup.
I morgon är jag iaf fall ledig, SKÖNT!
Ska hem till familjen, som vi alltid gör så äter vi middag allihopa å firar morsdag/farsdag eller andra saker vid de högtiderna. Min bejb är på jobbet så jag blir ensam... Ska nog rida en sväng på kvällen då åxå :D

På Måndag fåt vi nya däck till bilen, å jag å Elin ska åka hem till mig å rasa hennes vovvsing. Jag tänkta att jag ska visa henne lite av min urskog :P Ska bli kul iaf :)

 Fy... Nu festar Jessica arslet av sig nere i underbara Ayia napa. Blä, å suck. Det var tider det när man åkte ner dit! Att åka tillbaka är ju iaf ett måste, någon gång! Tur att jag ska till Grekland snart så jag får njuta av värme å sol snart! Hehe nu är det ju bara 1 å en halv månad kvar :D wiiee!!
Till hösten/ vinter blir det nog iaf en sista minuten, ev med Johanna å Magnus.
Gött de!

Nää nu ska jag nog ta å natta mig, ska nog väcka min bubbe snart åxå, han ska nog hem till Ivan å kolla nhl hockey tror ja... Tur att min misse håller mig sällskap :)

God natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0