Lördag, söndag...

Söndagar brukade vara den jobbigaste dagen på veckan,det var då man visste att i morgon är det skola... sista dagen på helgen. Fy men nu tycker jag att söndagar är helt underbara :)
Eftersom jag jobnns bar varannan helg minst, så känns det nästan som att det kvittar vad det är för dagar!
I morgon är jag äntligen ledig!
Får mig en liten sov morgon iaf, jag ska skjutsa Flisan till dfs, hon ska med tåget. Sen blir det stallet för hela slanten. Kl 3 ska jag å bubben till mickis, Tommy å Alva. Lite klipp å fårg osv. längtar :) Ska bli så kul med en ny fÄrg i håret :D Få se vad mickis har tänkt ut denna gång :P
Allt blir nog bra iaf!

Personalfesten igår var okey men verkligen inte över min förväntan! Många kunde ej komma, å viss skulle upp tidigt eller bara var trötta så de åkte hem, visst var det kul iaf men verkligen inte som den förra :P
Det var iaf en lättnad att känna att vi ska inte på statt iaf! Å vart slutade min kväll??? Jo på statt!
Jag var där iofs i typ 20 min sen gick jag hem.
Min snälla man kom å hämtade mig utanför citygrillen. Jag gick in å köpten pommestallrik somk alltid är så satans god! Men denna var så grymt äcklig!! Pommesena var helt sladdriga å typ bara upptinade i fritösen, å såsen smaka bara massa konstia kryddor. Fy, så det blev istället ett äpple när jag kom hem sedan tandborsten å sen sängen. Så så blev min lördag kväll.

När jag fyllde 18 så var det fest som gällde varenda helg, både fredag å lördag. Aldrig var jag bakis, aldrig mådde jag dårligt av att dricka. Nu  det senaste året har jag kanske festat max 1 gång var 6:e vecka kanske, å jag har inte haft några dåliga dagen efter problem men just under berusningen så känner jag mig inte alls bra!  Jag känner mig bara (oftast) arg å irriterad, en massa gamla minnen duker upp som är mkt ovälkommna, å min stackar sebastian får vara min slagpåse. därför tror jag att jag ska skita i å dricka på ett tag, jag har ju i alla fall lika kul för det :D  Å då kan jag ju åxå köra så mkt bil jag vill :P
Å dessutom så är det mky nyttigare å låta bli!!
Jessica såg iaf mkt go å gla ut i dag när jag kom till jobbet, hehe den enda komentaren"- ah man mår jag som man förtjänar" hahahah :P

Ohhh va jag vill åka till Grekland nu! Nu NU NU NU!!!!
Bara komma bort, bara jag å bubben!


Jag fixa föräring på min lilla misse miss idag, 450 kr om året tycker jag var billigt! Allt för min lilla tös, hon är guld värd!

Nu blir det film!

hejs


Kommentarer
jessica

nej, de var fan en flopp att alla drog, fjantar!!
jag mådde verkligen som ja förtjänade.. :S är faktiskt bakis fortfarande känns de som :/ bläää!

2008-05-19 @ 14:46:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0