Måndag

Nu är det måndag.. Den dagen jag hatar mest av alla dagar! Måndag betydde att nu börjar en ny lååång skol vecka, Det är 4 dagar kvar till helgen å det är allmänt tråkigt på måndagar!
Men nu när man jobbar på Willy´s så är jag för dte mesta ledig på måndagar :P

I morgon skulle jag vara ledi igentlifgen men icke. Krister ringde i morse. Även förlängt på Torsdag. Så nu blev det endast måndag å fredag ledigt denna vecka. Igentligen skall man väl inte klaga, det är ju faktiskt en vanlig "arbetsvecka".
Mina planer inför i morgon gäller iaf ändå, jag sk ut å rida med Katarina å sen blir det kvä'llen på Willy´s. Hoppas det blir fint väder!!

Idag som sagt så åkte jag å Elin hem till mig. Det blev långprommenad å hund bad. Tur att Billy å Wilma gick bra ihop. Så det får bli fler ggr! Efter vår prommenad så blev det fika, å sen var det dax för mig å fixa stalllet. Sedan åkte vi hem å lämnade Wilma å sen blev det raka vägen till Mcdonalds!! Mums!
En runda på stan vart det även. Ett par vita 3/4 byxor blev det, lagomt sköna nu till sommarhettan! Elin fyndade en klänning. Efter det blev det lite shopping på apoteket.

Nu sitter jag här alldeless lamslagen... träningsvärk både ifrån gårdagens prommenad å ridnig. Så nu blir det en stilla inne kväll för min del.
Synd att det bara är SKIT på tv.
Fy...


pliing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0