Oh missen :)

Nu bor det en liten misse här :D
Vad nu hennes namn skall bli är ju inte ännu klart med det dröjer nog inte, både jag å sebbe kallar ju henne för Bumbi :P
hon är sååååå  Söt!
Hon är jätte duktig å går på lådan som hon ska, inte en enda olycka har hänt än!
Äter som hon ska gör hon nu åxå.
Annras är det hon en riktig energi kula som härjar å leker överallt!
Sedan helt plötsligt så pooop så somnar hon en stund :p
Att åka å jobba imorse var inte någon hit direkt! Jag ville ju bara vraa hemma å mysa med barnet!
Men jobbet gick ganska fort ändå med tanke på att det var en riktig "återköps" dag idag tydligen!! Min bunt med återköps kvitton har nog aldrig någonsin varit så tjock! Usch blir så äckligt trött på folk!
Hur orkar man att vara gnällig?
Ah just det... denna vecka har vi ju kampanj på färsk ananas å nästan varje människa köper ju någon så hela armarna är fulla i rivsår. De är ju så förbannat  vassa! Det ser ju ut som jag har haft mig en riktig omgång med katten juh! :S

Fyy ge mig helg!
Vill inte jobba mer...

Tjiiing


Kommentarer
johanna

jag vill träffa henne nu!!
och dig med då såklart!

2008-05-07 @ 16:00:53
jessica

du vet vad du har looovat mig ;)

2008-05-07 @ 21:52:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0