Onsdag

MItten av veckan :)
Yees!
Det är då man tänker åhhh snart helg :P
Men va fan, jag jobbar ju heela helgen!
På lördag är det personalfest iaf :D yeey!! Ska bli skiiita kul.
Jobbar tyvärr dagen efter :S
Men det får gå ändå :D

Idag har jag varit Willy´s ledig. Men inte fick jag sova för det... Jag hade en busig eller jag kan säga galen katt som kuta runt i sovrummet i morse som bet oss i tårna, å hoppa på magen osv. gick inte så bra att sova då liksom..
Sebbe gav upp å gick upp å åt frukost. jag låg kvar :)

Åkte till stallet, å drog ut lite vatten till kusarna, matade dom å grejjade lite :)
Fikade sen hos mormor å morfar :) alltid skoj!
 Åkte ned till ticnet å köpte biljetter till e-type till oss + till Johanna å Magnus.

Bubben hade lagat mat till mig så det var bara att tryckai sig det å sen åka med honom ned till badhuset (han skulle till jobbet). Där jag simmade :)
Efter 25 mins simmning fick jag dock gå hem pga att "omogna" killar simmade under ytan å utforskade alla vi tjejer som simmade v¨åra kroppar! Inte så kul, jävla idioter! ( Dock ingen av dem var svenska...)  Då gick jag hem!
En prommenad hem blev det :)

I morgon blir det jobb, 18:00 till stägning, guuu vilket långt pass! eller inte.... suck!


Nu ska jag busa med missen, som har 110 procent mer energi än vad jag har!
:P
image11 Bumbi :D


Kommentarer
Elin

Heter hon Bumbi nu?
:D

2008-05-14 @ 16:38:31
URL: http://pumanan.blogg.se
Nathalie

Vilken sötnos :D

2008-05-14 @ 22:30:43
URL: http://nathaliegustavsson.blogspot.com
jessica

sööötbooooll!

2008-05-15 @ 11:04:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0