skitväder...

Fy fan, det bara regnar å regnar!
Men iofs så behöves det faktiskt :) nu kommer det ju bara att bli grönare å grönare ute :D
Hoppas bara att det kommer att bli en konon sommar!! Även om vi ska till Grekland så vill jag fasen kunna njuta av sommaren åxå när jag kommer hem!
Börjar ju å jobba på en gång så det blir väl inte så många soltimmar man kommer att vara med om ändå men men.
Att jobba på Willy´s på sommaren är inte så jäkla kul, eftersom man sitter inne hela dagen tex om man jobbar som jag gjorde idag från halv 10 till 6 när ska man hinna sola då??
 Man vill ju nästan gå ut med skräp hela tiden bara för att få komma ut på kajen å få känna lite värme :P
Å jag som ska stå i frysen hela sommaren, jippi!
Det slog mig i dag att fasen va jag trivs på mitt jobb! Inte det att jobbet är kul för det är det verkligen inte! Men alla kollegor är så super bra! Jag trisv verkligen med varenda en! Ah kanske ett undantag å det vet ju alla vem det är ;P
Men grejen är att vi allihopa är verkligen ett glatt gäng :)
I morgon är det dessutom personal fest :D
Lilja-festivalen som det kallas :P
Festen som aldrig blev av förra gången för att hans barn vart sjuker,
Ingen utgång blir det iaf fall inte!
Det ska bli skit kul iaf !! Jag å Flisan ska köpa mat ihop som va kan grilla, hoppas det finns bra flintastekar i morgon :P
gott gott!
Ett problem återstår bara... Vad ska jag ha på mig???


Efter min mkt blöta cykel tur hem från willy´s, öppnade jag dörren å fick se en städad lägenhet :) tvätten tvättad, disken diskad, å sängen bäddad! Ohh va jag älsklar å komma hem då! Tack älskling!
Älskar dig bubben...

Tycker iaf att jag varit lite kreativ idag, bakade en kladdkaka när jag kom hem, åt lite mat å plockade med lite kläder, Inte så ofta jag städar garderoben men nu gick ju för fasen inte ens dörren å stänga så det var behövligt!

I kväll ska nog bebbe kolla på skit hockeyn hos Ivan, så jag blir själver, men inget göt väl det eftersom jag ändå måste klura ut vad jag ska ha på mig i morrn å han hatar å behöva vara den som ska säga tycke å smak!  Å sen ska jag nog bädda ner mig tidigare i sängen, ska läsa min nya bok, Anetts värld! Skit bra! 
Handlar om en dansk prostituerad som berättar sitt liv som glädjeflicka. Den är iaf bra :)

Nepp nu blir jag galen på min lilla misse här som ska upp på tangent bordet hela tiden, å jag vet inte fan va hon trampar på men hon trycker på en massa saker så det ändras å grejer å jag vet u inte hur jag ska få tillbaka det! Data nöörd är nog det sista jag är :P har varken inresse eller tålamod till det! 
'Jag får ta å kasta lite rått med henne, då kommer hon somna en stunde  sen, skönt :D

Nej nu är det bye bye!! 


Kommentarer
jesica

åå, jag gillar också mitt jobb pga av alla! annars hade ja inte varit där, jo sde hade ja nog.. men iaf,inte frivilligt, haha ;D
wiiiehoo lilja festival, ääntligen =))))))
miiiissen :)

2008-05-17 @ 10:48:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0