Sommarhetta

Idag har det verkligen varit supervarm!!! När jag gick upp i morse slängde jag en titt på termometern, det var exakt lika varmt ute som inne!!
Ändå var det inte klarbli himmel med sol!
I love it!

Idag har det inte blivigt mkt gjort... Handla å laga mat, tvätta å bara slappa. Fast sådana dagar behövs faktiskt.
Det blev storhandel på Kronhallen iaf, kul å knalla runt å handla i en affär med lite bättre utbud :P
Men annars så gillar min ekonomi Willy´s lite bättre:P
 En snabbprommenad fick det bli i dag. Är så himla skönt å få komma ut å gå om dagarna. Men i dag var det så jäkla varmt så då blev det nästan lite jobbigt.
Kom å tänka på en gtej när jag var på min prommenad. Att när man var liten ville man alltid vara stor, man längtade att få växa upp å bli vuxen. Jag kommer ihåg att morfar sade alltid att "- Njut av tiden då du är barn, det är den bästa tiden!" Ja du morfar, det är ju helt sant!
Sommarlovet då jag skulle fylla 14 har en speciell plats i mitt minne. Jag och Johanna ummgicks var å varannan dag, Även om hon bodde i Dfs, å jag i Kga så var det inget problem. Vi cyklade! Fram å tillbaka!! Johannas pojkvän Magnus som är älde än oss hade ju såklart sommarjobb (vilket vi inte hade). Han å en kompis till honom kom alltid hem till mig på eftermiddagarna, då vi badade hela eftermiddagen, kollade film å annat skoj!  Det var verkligen en så himla rolig tid! Att man var så ung, man var så fri. Att vakna på morgonen å bara "-ah va ska man göra idag då?? Mja kanske bada å sen sola, cykla å köpa glass kanske??"
Även den första fyllan, å första riktiga kärleken fick de vara med å bevittna :P Jag tror nog igentligen att de varit med överallt! Stranddagerna, gyllende tider, att möjligt :)
Tänk att få ha det så igen!
Ah suck, va gammal å menigslös jagh känner mig nu :P hehe
Det känns ju iaf så himla kul att jag fortfarande har kvar mina älskade vänner!
Som sagt Johanna å Magnus är fortfarnade ihop idag å det finns alltid till hands i vått å torrt!
Gammal vänskap rostar aldrig.

Nej nu ska jag gå å lägga mig. Får rycka med mig kissen i till sovrummet så jag slipper vara själver. Bejb jobbar natt.
I morrn är jag åxå ledig :D

Lycka!!



Kommentarer
Johanna

Fan vad underbar du är gumman

2008-05-30 @ 08:32:23
URL: http://johannanorgren1988.spaces.live.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0