Torsdag

Efter ett pass på Willy´s som var okey så sitter jag nu här :)
Har precis lagat mat till mig å min älskling.
Ska snart hämta honom.
Jag fick lära mig ett recept av Flisan för ett tag sen..
Jätte gott borde alla testa :)

Jag lade till lite men sähär gör man iaf:
*Inlagda räkor
*Saffran( 1 påse)
*creamfreach, el. matlagnings grädde.
*1 Riven morot
*wok grönsaker eller ärtor
*lök
*vitlök

Stek ihop allt detta, Börja såklart med å fräsa löken med saffranet annars smakar dte ju inget :P
Skit gott å pasta till :D


Nepp nu blir det äta, sen hämta bubben å sen blir det fan sova för jag börjar 09:30 i morrn å det är fasen ingen hitt när man fått sovmorgon nu i 3 dagar!
Men men så är det!

mors



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0