Trasig dator..

Det är andledningen varför jag icke har skrivigt på några dagar... vårt internet hade harvat ihop!
Men nu funkar det, tack o lov :)

Skönt att vara ledig hela helgen :D Det var verkligen behövligt!
Efter mkt jobb å slite så var det guld värt.
Igår var iaf Magnus, Johanna, houng å markus här å hälsade på :)
Trevligt!
Det fanns massor med skoj å prata om!
PÅ dagen så var jag å bubben hemma hos mina föräldrar, jag grejade lite med pållarna men mamma å sebbe var ute å åkte motorcykel med Staffan.
Sen lagade vi mat å ummgicks.

I dag blev det en sväng in till ica maxi. Fick mig en riktig chock attack när jag skulle betala!!!!
 Jag köpte 2 par skor å en eolkräm å lite katt mat, ca 10 varor å det kosta 600 spänn!!!!! Helt galet juh!
Hoppas fasen inte det blir samma priser hät på kronhallen sen för då kan jag ju lova att då blir det willy´s varje gång!
Fina skor köpte jag iaf :)
Nu sitter jag å beställer lite saker ifrån haléns :) LIte bikinis å sommarkläder. Finns så himla många fina!
Känner att jag måste ha lite förnying i garderoben :)

Katten har förresten inte fått någon namn än!!! Vi kallar henne bara "gumman" hela tiden å vi kommer inte på något bra namn till henne som verkar passa! Kanske wilma??
Goo å söt är hon iaf! Ska nog strax ta mig en sväng ut till parken med henne. Litw roligare för henne att få koma ut en svän istället för att sitta i den här hålan hela dagarna...

I mrgon blir det iaf jobb! stägning med Elin å Thomas brukar det vara 1 gång i månaden för min del, vilket det är i morgon .
Nu ska jag gå å aktivera mig med något...

Förresten!! Center med smak av jordgubb/citron å chili prova den!!!!! SÅÅÅ himla goood :D
Säga som  Jessica  brukar säga "- Värsta sommarsmaken" hehe


Mors :)


Kommentarer
jessica

menar du mig nu? det ääär faktiskt väldigt mycket som kommit såhär i sommartid å då ska man kalla det vääärsta sommarsmaken ;)
dock låter inte jordgubb,citron OCH chili som någon speciell hit, varken i smaken eller sommrig, men hmm.. kanske bör provas!?
jag tycker att katten ska heta kitty, det är ju gulligt?

2008-05-12 @ 15:31:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0