4/11

Kan ju börja med att skriva att hurra hurra hurra för idag är det Flisans födelsedag :) Grattis på 20 års dagen!!
:D

Kan ju även tillägga grattis till Ingegerd på 60 års dagen.!!

Idag hardet varit jobb för fulla muggar. Körde frys för Lilja idag som var och jobbade i Karlstad (Willy´s). Var stressigt men jag trivs så bra i frysen så det var bara kul. Så skönt att slippa kassan! Tog på mig 2 extra tider nu i veckan. Så nu är heljen späckad!! Den här veckan blir mog tuff, var ju ledig går men jobbade 8 timmar idag, stallet i morgon bitti + jobba på kvällen sen, torsdag jobbar jag 11 timmars pass, sen fredag 9 timmar. Plus 7 timmarspass både lördag o söndag. Men pengar blir det   :D
Får väl ta igen mig nästa vecka för då jobbar jag bara 2 tider :S

Idag så blev det klart med radhuset, Det blev ett nej. Priset steg o blev allt för högt för vad vi tyckte det var värt. Tycker det är lite dumt åxå att ge över en halv miljon för ett rad hus när man faktiskt kan köpa ett hus i stället!
Så så blev det  med det. Bara att drömma sig vidare.

Annars  kan jag berätta att Haloween festen/20 års festen blev mkt skoj :)
Vi fick båda lite paket av Jessica, Madde å my Engman :P Haha
Lite coctailglas, choklad å Martini. Sen av Anna, Linnea och Kristin fick vi varsin påse med vin, te o tesked :)
Tackar tackar!! Så kul att ni gjorde vår födelsedag till något super kul!
Även bålen blev mkt uppskattad :P
Vissa smuttade på den, vissa ville inte ha, vissa sällskapsdrack av den o sen vissa "SHOTTADE" den o av vad jag sen hörde på senare rykten så mådde inte de så bra  ;P hehe.

Efter festen blev det utgång. Brukar ju inte vara så kul på fredagar men denna gång var det ganska kul :P Madde sprang omkring o överraskade folk med en as ful mask på sig. Reaktionerna var himla kul å se :P
En super kul kväll iaf :)

Dagen efter var dte ju 20 års fest hos Moa. Mkt folk å mkt paket. Kul kväll, en helkväll med sing star kan man säga :P
Synd att den slutade som den slutade. Men en sak fick jag ju iaf ut av kvällen "-ät aldrig pizza på viking! Vidrig o vidrig å vidrig!!!

Nepp nu ska jag gå å steka kött till potatis gratängen :)
Ha det!!


Kommentarer
Kristin

Tack för att vi fick komma. synd att vi inte kunde va där längre :/ men vi får ta en helkväll med mat o fest när det passar för alla nån gång :) kram

2008-11-04 @ 20:55:11
URL: http://kristinr.blogg.se/
jessica

hahaha. vilket roligt inlägg!

ja, vissa shottade så det slutade men toan för den delen.. vissa tyckte inte om den= jessica ;D

superrolig kväll! längtar tills nästa gång =)

jäääääääättesnällt att du tar min tid.. gör verkligen jättemkt :) stor puss till dig! ses imorgon, då är det du å ja som stänger, girlpower =)

2008-11-04 @ 21:41:50
johanna

skruttan. du är bra :)

2008-11-06 @ 21:44:23
URL: http://johannanorgren1988.spaces.live.com/
Lisa

BLOGGA MER Emelie :D

2008-11-20 @ 22:13:23
URL: http://lisatigererngren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0