Fredag 21/11

Fy fasen, snart är det jul! Helt otroligt va tiden går...
Har inte bloggat så mkt på sistone eftersom min motivation har legat på noll.
Men nu har jag lite att skriva om.

Denna vecka har det varit full rulle... Jag och Flisan var på bodycombat i måndags, skit kul! Grymt jobbigt.
Onsdags blev det box för min del. Visste ju inte att man skulle vara 2 o 2 så jag kom dit ensam. Fick mig turen att vara med instruktören!!! Jippi!! Fick göra nästan alla övningar dubbelt upp. Så satan vilken träningsvärk jag har idag! Andra dagen är ju värre ;P

Snart åker jag och älskling upp till sthlm. Besöka Johanna o Magnus. Ska bli extremt skönt att få komma ifrån denna stad för ett tag . Tack Lisa för att du ville ta min tid i  dag  :D
Nepp nu har älskling dushat klart så nu blir det att drapå oss ytterkläderna å åka till Degerfors å invänta X2000!

Ha en bra helg allihopa!!!

Å förresten grattis My Engman på 18 års dagen :)  Suuupp åt mig :)


Kommentarer
jessica

hhah, ja sa ju att man skulle vara 2 och 2 :P men va bra, då körde du två pass på samma dag då, tuufft :D tråkigt att du inte kan vara med imorgon! :/

2008-11-21 @ 15:57:04
Lisa

De vet du emelie, du har ju ställt upp på mig :) hoppas du får en riktigt skoj helg nu :)

2008-11-21 @ 22:33:29
Johanna

Tack för en toppenhelg med er gumman. Så himla kul var det!! :)

2008-11-23 @ 18:13:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0