Ullared

Det blev ett besök iaf!
Trodde att det skulle vara så grymt mycket folk men det var faktiskt nte så faligt :)
Skönt!
En massa krångel belv det iaf innan vi åkte.
1. vi skulle igentligen åka buss.
2. bussen skulle gå (fre) natt.
 Men någon stanns på vägen så blev det lite missförstånd så bussen skulle altså inte gå förnst 3 på natten till lördag!
Och då jobbar ju jag!
Det var helt omöjligt att byta/ta ledigt så vi löste det på det bästa sättet, Jag, mamma, syster och Sebbe vi tog bilen ner idag!
Allt gick jätte bra förutom att vår bil stereo dog. Köp en ny!!!!
Jag och Älskling körde ner och mamma hem.
En massa shopping blev det iaf :)

Nu är det bara helvetes helgen kvar :S Pissiga tider plus stallet både lördag o söndag.
Blä, blä, blä.
Nä nu ska jag nog faktist gå å lägga mig!!!

Chhiing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0