Helgen

Då var denna helg över då...
Har ju inte uppdaterat sen mitten av förra veckan eller något,?? Har inte så stor koll :P
Men iaf Torsdagen  Blev det ett jobb pass mellan 10 och halv 8 på kvällen. Vår server som behandlar kortköp osv brakade sönder. YES!!!  Fy fan kan jag säga! Det har ju hänt att det strulat förut men inte som denna gång. Ingen kunde betala med kort på säkert 1 timme, min dator (kassan) hängde upp sig 1000 ggr, och givetvis så var det jobbigt för kunder som bara hade kort med sig. Det blev att spara kvittona och sedan be kunderna spring och ta ut pengar. Vissa kunder var ju snälla och tyckte synd om oss sen fanns ju de som man bara vill slå!
"- Jävla skit affär!!
"- Det är det sämsta jag varit med om!!
"- Nu åker vill till ICA istället!!!
"- Hur kan ni göra såhär!!??
Men efter ca 1 timme så funkade alla visa kort i 3 kassor av 6.  Haha lite komiskt, vi brukar ha ca 2 sparade kvitton i veckan i den torsadagen visade det sig att det var 64!!
Nej jag säger bara det att hellre ett strömavbrott än att servern pajar igen:S
När jag väl fick gå hem så var det bara att cykla hem och ta bilen till stallet och mocka bajs.
När det väl var klart och jag kom hem så blev det sängen där jag hamnade i koma.

06:00 Fredag morgon släpade älskling upp mig ur sängen för att skjutsa honom till hans jobb, skulle ändå upp och släppa ut hästarna så jag tog det i samma veva. När klockan blev halv ett så var det bara att sätta igång att jobba.
När vi hade låst och stängt s skulle jag cykla hem till Jessica på lite girl´s night.Med mi Kom dock hem till henne som en dränkt katt! Men en kul kväll blev det iaf :)

Lördagen var det sexparty hos flisans kompis Elin. Efter det blev det statt!
Söndagen gick bara åt att softa ock ligga soffa :P
Skönt.

Idag är jag ledig så det blir stallet i eftermiddag, å lite handel.
Måste bestämma vad jag skall bjussa på på jobbet.
Men men nu är det duschen som gäller.
 Mors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0