Onsdag!!

Dagarna bara flyger iväg, har inte så stor koll på vad det är för dag eller vad det är för datum eller något alls!!!
Helt plötsligt är det lördag, sen poff är det torsdag!

Som sagt mkt har hänt, jag har fyllt 20 år. Fick en massa roliga grejjor. Av mamma fick jag välja ett smycke (har dock inte valt än) Sen har jag fått lite sånt jag behöver tex en brödrost å mixer :)
Av svärmor och svärfar har jag fått en tripp till Selma spa, med övernattning.  Ska bli skönt :)
Tack till er alla som uppvaktade mig :)

Lördagen var det jobb hela dagen, Sen på kvällen så kom Johanna och Magnus på besök. God mat och en massa skratt och prat blev det hela kvällen! Tack så mkt för presenterna!!  ;)

Måndagen vart det en tur in till Örero. Blev lite smått o gott på Ikea :)  På kvällen blev det bio. Mirrors. Lite förutsägbar men sevärd!
O igår var det jobb som det är ända tills på fredag. Hade ett av mina hat pass, 09:30 till 18:00  :S  Dagen gick ändå relativt fort så jag var inte så sleten när jag kom hem så jag åkte till träningslagret och tog mig ett pass.

Snart ska jag slänga mig på cykel och åka ner till jobbet. Jobbar till 6 , å efter det ska jag hem till stallet.
Usch i morgon ska jag till tandläkeren :S Fy fan!!!  Tacka fan att det bara är 1 gång per år man är där!
Har fasen spenderat ca 1500 kr på tandläkar räknngar denna månad!!
Blä, blä, blä.

Nej nu ska jag gå och byta om å sen slänga på mig lite mascara.
Sen jobbet...

Adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0