SNÖ :D

Nu blir det lite uppdatering!!
Mickis har gjort om lite åt mig här på min blogg!
Var hos henne i onsdags och slingade håret. Blev mkt bra :) Skönt att vara lite "blond" igen. Precis lagom!
Har inte hänt mkt denna vecka. Har bara blivigt 1 dags träning.  Skulle ju ´vara ledig tisdag, onsdag ocg fredag men igår fick jag åka och jobba och även i morgon. Har haft stallet nu i 3 dagar så jag har mest mockat bajs och trampat lera!

Fick mig en kul överraskning  DET SNÖAR!!!  Wiiieeee!! Älskar första snön! Det är så härligt på något sätt. Så himla synd att vintern inte är som de brukade vara. Nu mera ska det ju bara var slask o lera. Jag vill ha tillbaka 20 minus o 1 meters snö vallar!!! Det är riktig vinter.

Idag har vi varit iväg o kollat på ett rad hus. Tänker inte skriva så mkt om den saken, men jag kan ju bara säga att det kändes underbart!! Men jag tror inte att det blir flytt.

I morgon är det Halloween party/ 20 års fest!!!   :D     Det bjuds på stor mängd bål!

Det är bara att komma!!!

NU ska jag göra lite sallad åt mig, sen krypa ner i soffan å kolla Sex and the city. Sen ska jag hämta Älskling från jobbet som slutar 11. Börja kl 8 i morgon så jag blir nog inte uppe så länge i kväll.

Go kv´älll



Kommentarer
jessica

2008-10-30 @ 22:36:06
jessica

JAG KAN KNAPPT BÄRJA MIG!! LÄNGTAR, ska bli såå kul :)

2008-10-30 @ 22:36:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0