Tandläkaren

Var på besök hos tandis idag. Lite borr i tanden, och lite puts. Gick mkt bra. Min tandläkare är så himla bra! Kände mig nöjd och glad när jag gick hem. Dock blev plånboken mkt tunnare :S


Började jobba kl 5. När jag kom till jobbet så gick strömmen IGEN! Fattar inte hur kan det vara möjligt att det kan hända 3 ggr på ett år! Vi har ju 3 st back up kassor, men ingen av dem fungerade. Suck. När väl strömmen komtillbaka efter ca 10 min så tog det ca 10 min att starta alla kassor. Men då fungerade icke kort terminalerna!? Varför??

Så sen klaockan 5 till kl 9 har ingen kunnat betala med kort.

Usch, jag trodde jag skulle slippa vara med om den skiten igen men icke.


I morgon blir det jobb från halv 12 till 7. Köra lite dricka o annat. Är vic för Lilja i morrn som vabbar.  På kvällen blir det att hitta på något med Flisan. Har inte sett henne så mkt sen jag fyllde. Hon har varit och hälsat på hennes mormor och morfar i Arvika. Så det ska bli lajbans att ses.

Nu ska jag gå och natta min älsk. Han ska upp tidigt i morrn.
Å då ska jag passa på att lägga mig i soffan och dra några Sex and the city :)
Är såååå bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0