Tisdag

Hopp då var det mitten av en ny vecka redan!! Fattar inte att det går så fort!
Poff så var det söndag kväll och man har ångest för att det är så långt kvar till näst helg sen poff helt plötsligt så är det redan Fredag!!
Fasen om det håller på såhär så dröjer det fasen inte för ens man är gammal och grå :S

Varit ledig nu i 2 dagar. Mkt skönt må jag säga. Var ju ganska dött med tider på mitt schema i mitten av September men nu fasen har jag jobbat 17 dagar,  ledig 3 av dem.  Å hur firade jag då att vara ledig?? jo Sova till halv 11, träna, och bara ta det soft. Inget stall inga måsten. Nej stallet  kommer på Torsdag, Fredag och Lördag.
Helgen är jag äntligen ledig. Ska bli så skönt att få vara ledig en helg. Har ju jobbat ganska många helger sen jag började igen på mitt vanliga schema. Vanligtvis så skall jag ju batra jobba varannan helg. Jag har jobbat 5 helger av 6 sen mitten av Augusti. Då Lördag och Söndag. Bra för min lön.

Jahopp nästa vecka ska jag inviga Systemet!!  :D  Wiiee äntligen!! Det är ju så komiskt att man alltid har längtat tills man får fylla 20 år, så man kan få gå på systemet å allt. Men sen då, vad ska man då längta till??

Fick besök av Emma förut, Fick min ljus som jag köpte på hennes ljusparty :)
Jag beställde ju 2 sorter. Rabarber/jordgubb och sen Choklad/Kokos. Altså 2 olika kartonger, komiskt nog så av någon andledning så hade hon som hade hand om party´t lagt till 1 låda till av varje sort till samma pris. Så istället för att få 6 votiv ljus av varje smak så fick jag 12. lyckos mig :)
Så nu luktar det jummie här hemma hos oss.

Nej nu ska jag fortsätta atr spela lite Spore. Mkt kul :)
Iaf om man vill ha något att fördriva tiden med. Älsko jobbar natten. Suck. Hehe får sjunga som Madde
 "- aaaalll  by my seeeelf, don´t wanna beeee aaaalllll by my self" haha, I morgon bir det Träna, sen iväg till jobbet kl 17:00 till 21:15. OBOY!

MORS




Kommentarer
jessica

haha, saknar diig!

aaaall by myself, säger desamma! ;D

det är du å jaaa ikväll =)

ses ikväll! taggat, noot!

2008-10-08 @ 13:23:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0