Träningslagret

Vaknade i morse av att Bumbi satt och åt på min stor tå, började och vifta med foten för att få bort henne men det gick icke!! Då vart det en lek istället typ -"Fånga tån å bit"
Så i mitt i min kamp väckte jag åxå Sebbe. Så vi gick upp i stället. Ingen mening att ligga kvar där å slöa.
Frukost och mys i soffan fick det bli på morgonkvisten :P

KL 11 skulle jag och Flisan cykla bort till Träningslagret.
Kolla lite hur det såg ut å hur det var att träna där osv.
Kom dit och blev varmt välkomnade, En man hjälpte oss med allt å visade oss runt. Mkt trevligt!
Lite mer än 1 timme tränade vi. Det var super kul!
Det kändes verkligen skönt att få foten i arslet och få börja träna!
I morgon ska vi dit igen. Ska köpa 10-kort då.
Känner att det är nog en bra början. Kommer jag iväg och tränar 3 ggr i veckan (minst) så måste jag ju köpa nytt snart, men då vet jag ju åxå det att jag är motiverad och pallar att träna.
Det känns iaf jätte skönt!

Efter träningspasset åkte vi och tog ut Jotex paketet ifrån Konsum. Wiieee äntligen :D
Så nu ska jag sätta upp mina nya gardiner innan jobbet.
Börjar jobba kl 18:00 ikväll vilket är ett så pissigt pass :S
Men men de ger ju pengar.  Suck.

Längtar tills i morgon iaf för då är jag ledig :D Bara träning som står på schemat!!
Och älskling har ju köpt en ny dator så jag vet nog vad vill göra i helgen. :S Nöörd :P

Helgen kommer nog bli satans kul.
Houng ska ha partajj så vi ska dit. Inte för att jag så sugen på att dricka men det ska bli skit kul att antligen få träffa mina (GBG) vänner!  Har verkligen sakat Moa!
Blir även jobb hela helgen. Plus stallet på de´t!    Yeeyyy packat schema!


CHHIIINNGG


Kommentarer
Nathalie

Tränar ni i gymmet eller kör ni pass? var där en del o tränade förut, mycket bra där! :D, men sen fick jag inflammation i benet & efter de har de inte blivit av, så tråkigt att träna själv oxå

2008-10-02 @ 15:51:00
URL: http://nathaliegustavsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0