kladdkaka och träningsvärk

Idag känner jag att jag har orken att uppdatera.

Igår agerade jag och Elin.F flytthjälp år Flisan. Gick bra å så. Efter det blev det glass å kolasås. Efter det rundade jag och flisan av kvällen med te och äggmacka :)

I morgon ska Emma min granne ha ljusparty, vilket ska bli skit kul. Men givetvis så frågade  Kristen om jag ville jobba istället. Och jag KAN faktist INTE säga nej :(
Men jag visste ju vad jag skulle ha ändå så Emma fick min beställning redan nu. två 12 pack med doftljus. Rabarber/jordgubb och choklad/kokos blev det :)
Eftersom Emma inte är en höjdare på att baka så lovade jag att hjälpa henne, så en saftig kladd kaka blev det.
Mums!

Sebbes pappa har nyss opererat sig så min snäll man skulle hem till honom och klippa lite gräs. I brist på något att göra åkte jag till mammas jobb å hälsade på. Resultatet av det blev en super ren bil både invändigt och utvändigt :)
Min mamma är så duktig. :)
Ingen är så go som min mamma!

Efter sebbe åkt till jobbet åkte jag hem till kära Labbsand. Lektion för Ida och motion för min häst var det som skulle göras. Tvingade upp Ida på min lilla ponny, och det gick jättte bra. Viktigt att hon känner skillnaden. Iaf så gick träningen extremt bra!
Nobla var ju mkt trött å less på allt knat vilket är förståligt när hon sover ute hela nätterna :P
Fick även hoppa upp på idas pålle, vilket var mkt kul :)
Det får bli fler ggr :)
Kommer att as träningsvärk i morrn ju! Haha men det är bra det.

Nu ska jag åka och befria min älskling ifrån hans jobb!
Det blir han nog glad för :P
Sen blir det myyyys!

Tjena mors!


Kommentarer
jessica

broccoli är det bästa som finns!! :D

tagga för lördag :)

2008-09-16 @ 22:39:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0