Lediglördag :D

Å va gött det är att vara ledig!!
Eftersom jag kom hem igår vid ett tiden så sova jag till kl 11 i morse!!!
Hihi!
Jobbade som sagt mitt "hat" pass igår, 12:30 till 21:15 :S
Å det var så himla jobbiga männsikor inne! As full alkis, påverkad finsk som icke kunde snacka engelska!
Snattarungar "som vanligt" ,  med mera!
Efter jobbet blev det tjej kväll hos Jessica, som nu blivigt min granne :D
Mkt trevlans!
Det får vi göra repris på!

Idag har jag planerat att fixa å greja i källaren. Sebbe jobbar ju till halv 3, men efter det så!
Vi har ju 2 källarförråd, Det ena är proppfullt med bara en massa renoveringsgrejer, samt brädor, färg, å golv skivor.
Det andra förrådet har vi ett kylskåp i å en massa lådor med julpynt å annat skit.
Skulle vara så himla skönt att få iordning på allt nu!

I morgon är det stallmöte/arbetsdag. Ev innan det ska vi iväg å kolla på en lägenhet.
:D Få se vad det blir.
Nepp nu ska jag bädda, diska å sen ska jag läsa lite!

Tjenis


Kommentarer
Elin

JAa de va jättetrevligt, simpelt som man bara kan ta & göra om vilken kväll som hellst igentligen!



What? Titta på lghet?!

Va ni inte nyss nöjd med den ni har? Jag hänger INTE med.. :P

2008-09-13 @ 16:51:08
URL: http://pumanan.blogg.se/
Johanna

miss you.. hur är det?

2008-09-14 @ 10:02:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0