Måla,Städa,Fixa

Fy fan vilket skit väder det har varit idag...
Suck!
Jag vaknade vid halv 11 och bara suckade när jag hissade upp persiennerna.
det blev till att slänga i sig lite frukost, jag var super sugen på ost macka mer gurka på, jordgubbste.
Men fick se att det var mögel på brödet så det blev en tallrik flingor.
Eftersom Sebbe jobbar natt så vill jag hellst vara hemmifrån så slipper han lyussna på mitt stök när han försöker sova.
Åkte till stallet iaf, å mamma hade jufixat det mesta snäll som hon är så jag tänkte att jag kan ju måla lite då.
Började att måla utsidan på mina 3 boxar. Efter det tänkte jag att va fan jag kan ta å måla några boxar till som är tomma.
Så 9 boxar senare så tyckte jag att det räckte.
Så nu är det iaf rent och snyggt!
Nu är det bara 3 boxar i stallet som inte är målade. Efter det så grejade jag lite ibland mammas skit hon samlat på hög i vårt skåp... Suck!!
När klockan nästan var 5 tyckte Sebbe att jag skulle komma hem å mysa.

 I morgon ska jag å Älsk in till IKEA!
Har lite problem att bestämma mig hur jag skall göra, ska jag köpa en fotölj eller en schäslong.
Visst en schäslong kan man ju ligga å "softa" när man kollar tv. Fotöljen är ganska stor men inte alls lika lång som schäslongen. Det blir ju mer yta, lite "luftigare". Och det är ju faktiskt behövligt i vår lilla lägenhet.
Sen skiljer det sig ju inte så mkt pegar heller så det är ju inte det som stör heller.
Humm....
Det blir en beige "vad vi nu ska köpa" iaf.
Ett annat överdrag kan man ju köpa senare i annan färg. Är så sugen på vit men Kristin tipsade mig inte att skaffa det, och det har jag hört fler som sagt.
Men men vi får se vad det blir. Beige för stunden blir det iaf!

 Vilken skall jag ta??

                    

Villken modell passar bäst i ett hörn bredvid denna soffa??

  
Nu ska jag mäta å kolla!!!

Efter det ska jag gå å lägga mig å läsa min kanon braá bok.
Att älskla som en porrstjärna - Jenna Jameson.
Vad man än tycker om henne så är boken GRYM!!!
Köp den,
Läs den!
(Sebbe är iaf mkt intresserad av bilderna i boken :P )  Borde kanske gömma den när man är på jobbet , Höhö ;P



'Ciao



Kommentarer
kristin

jag har ju såna hemska knölar vid stortårna som jag får skitont i fötterna av :S så dom ska väck!! kram

2008-09-09 @ 10:28:17
Elin

Jag skulle LÄTT tagit schäslongen om man ändå anser att man har plats för de, en fotölj är ju ganska tråkig faktiskt.. :P

2008-09-11 @ 00:04:17
URL: http://pumanan.blogg.se/
Elin

Haha, gött :D

2008-09-11 @ 22:38:47
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0