Måndag

Jahopp då var det början på ännu en ny vecka!
Veckorna bara flyger förbi! Jag har verkligen ingen tids uppfattning.
Men skönt är väl det iofs, hellre det än att det går seeegt! :P

Kom hem igår ifrån inventeringen kl kvart i ett. Mkt skönt att få gå och lägga sig kan jag säga.
Jag tog med mig en mössa till jobbet igår eftersom jag trodde jag skulle få vara i frysen. Och så blev det.
Tur att jag hade mössan för jag hade fan dött annars. Det var så kallt! Hoppas jag inte blir sjuk igen. Borde kanske vara det, hehe när man skrälar runt på hyllor fulla med frysta ärtor, kyckling å kött i 4 timmar i 20 minus  så är man nog värd det. Men men det återstår att se.
I dag är det iaf jobb, kl 17:00-21:15.
Fick mitt vanliga schema igen för i år. Hade hoppats på att få lite mer tider, men det kanske kommer.
Jobbar iaf juldagen fick jag se.

Jag sitter och kollar efter en bil, måste ju införskaffa mig en nu. Suck jag känner att jag verkligen inte vill det igentligen.
Men det är ju behövligt.
Hittade en som jag tyckte var okey härom dagen, gick in oxh kollade vad den skulle kosta mig i föräkring om året.
Om det var föräkrad på mamma skulle den kosta 3 200 om året och om den stod på mig skulle jag behöva betala 
11 595 kr om året!!!  Vem vill betala det??? Helt sjukt ju! Nä så blir det en bil så får mamma stå på föräkringen.
Borde inte bli så dyrt igentligen tycker jag eftersom jag letar efter en "skit" bil, en bil som bara behöver lumma fram och tillbaka till stallet. Och då snackar jag ju om gammal volvo :P En bil som styvfar kan laga när den går sönder.

Nu ska jag dra fram dammsugaren och städa lite, bädda sängen och laga lite mat.
Sen kommer älskling hem, å då sk väl vi ummgås lite typ 2 timmar som vi ses, sen åker jag och jobbar sen när jag kommer hem sk jag väl i princip gå och lägga mig eftersom jag börjar kl 8:00 i frukten i morgon. Jippie.

Mors



Kommentarer
Huong

hej gumman! kul o höra från dig! hur är allt hemma? lika tråkig o grå antar jag :P



joo, jag jobbar hos mina släktingar. de äger en livsmedelsbutik samt en take away restaurang. så hjälper till i butiken lite då och då.. :)



hoppas allt är bra med dig iaf! PUSSS

2008-09-01 @ 22:24:55
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0