Nu finns det något att berätta!

Har vekligen inte haft någon motivation alls att skriva något när jag ändå bara har samma sak att berätta om.
Men nu har det gått ett tag så nu finns det grejer att berätta.
Hum.. när skrev jag sist??

Jo har bara jobbat och jobbat mycket skönt kan jag lova!! Denna vecka har jag fått ihop 42 timmar så det känns skönt.
Jobbade för Lilja i torsdags + fredags och körde frys. Så himla mycket roligare på golvet än i kassan!!!
Pissiga var att det var "lammframdel" i bladet denna vecka och det var helt sjukt va folka handlade det så jag fick springa och fylla på var å varannan timme!!! och dessa lådor väger ca 25- 30 kg styck!!!
Höhö ingent gymmande här inte :P
Annars gick allt bara bra.
Skulle igentligen vara ledig i helgen men My.A ville åka till Skåne med sin kar så jag tog frukt tiden åt henne.
Eftersom det var löning och helg så gav jag upp efter ett tag, det gick INTE  att komma fram en meter i butiken!
Inte en meter!
Folk var överallt! ÖVERALLT!!
'Å tjena att folk flyttar på sig när man kommer med en truck!?
Det bler en massa "-ursäkte, ursäkta, urääääkta ååå urrräääkkkttta!!!
Hehe en kund kom fram ock frågade "- Ursäkta men jobbar du här eller??
Jag svarade å skulle vara lite rolig, pekade på Willy´s loggan på skjortan och sa
"- näää :P
Kunden- "- öhhh??  gör du det eller????
jag- "- Ja.
Kunden "-okey, jag vill ha bananer ifrån del lådan!
Jag"- okey, men de bananer som ligger här är ifrån samma leverans"
kund"- jaha, men jag vill ha de ändå!!!
Jag"- okey, (jag  börja å dra av locket)
Kund"- Neeej  inte den där lådan den däääärrr (pekar)
Kunden pekar på en låda näst längst ner altså måset jag plocka av 4 lådor för att hon ska få dem!!!!
jag "-(mållös) okey, Lyfte bort alla lådor, bet mig i läppen för att hålla humöret uppe och räclte fram ett par bananer till kärringen.
Kund"- de här duger...... (Knallar iväg)
Jag"- Ahhh varsågod då!!!
Inget tack här inte...  Då blev det frukost för min del!

Annars den dagen  gick allt super bra! Lite taskigt beställt men det fick ju gå ändå.
För i övrigt så var vi bara brudar som jobbade på lördagen!! Plus att all var under 22 som jobbade :P

Idag har jag jobbat åt madde som skulle spela handboll. Gött med en söndag till som jag inte skulle jobba igentligen!
Gick seegt, å trögt. Inge roliga kunder  men men .

Annars förutom jobbet så har det nte hänt så mkt, Tacos kväll hos Jessica på fredagen, å igår vart det stallet hela kvällen å ikväll blir det ev. Filmkväll med Jessica, Flisan och Madde om orken finns!

Usch i morgon ska jag till tandläkaren, fy fan! Ingen idé att ha förhoppningar eftersom dom alltid säget att det är så jävla dåligt varenda gång "- du har 3 hål på gång å sen är det ett hål hä å bla bla bla."
Sist sebbe var där så sa dom att du har 4 hål pågång!
Han var tillbaka ett halvår senare å inte ett hål hade han!
Grattis!!
Å varje gång dom börja dra igång tjatet att"- man ska ll alltid andvända tandtråd morgon och  kväll"
Undra om dom gör det??
Varje dag??


Nej nu ska jag ge Bumbi lite pencellin.
Mors å hej


Kommentarer
jessica

det var verkligen girlpower i lördags, kul vare :)

å kunder, de finns verkligen människor till allt, herregud, bra att du bet ihop iaf :O :P

jaa, klart de blir flimkväll :) ses sen.

2008-09-28 @ 18:49:53
Anonym

Jobbigt att läsa med så mycket stav fel

2008-09-29 @ 00:20:41
Nathalie

Du som noterade stavfelen kunde ju själv inte stava ;P det stavas stavfel inte "stav fel"

2008-09-30 @ 13:51:55
URL: http://nathaliegustavsson.blogspot.com
jessica

hahaham, fyfan va piiinsamt, "så mycket stav fel" å tja hejjagkanallt, nooot.. du behöver öva på särskrivning! hahaha!

2008-09-30 @ 18:00:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0